Με αφορμή επιστολή από κάτοικο του νησιού που λάβαμε σήμερα, αλλά και με όσα καθημερινά ακούγονται για τον εκφοβισμό οδηγών οχημάτων, από αγνώστους σε δρόμους της Αίγινας, παραθέσαμε την επιστολή στον Δήμαρχο Αίγινας κύριο Δημήτρη Μούρτζη. Η επιστολή αναφέρει τα ακόλουθα:
Καλησπέρα σας!
Στέλνω εκφράζοντας την ανησυχία μου και νομίζω όχι μόνο δική μου για τα περιστατικά που ήδη από τα Χριστούγεννα ακούγονται και μεταφέρονται από στόμα σε στόμα για μπλοκάρισμα από αγνώστους σε διάφορα σημεία του νησιού με θύματα κατοίκους του νησιού που απλά επιστρέφουν σπίτια τους...μετά τις κλοπές σε σπίτια και το περιστατικό στον Ασώματο με την διπλή δολοφονία τώρα δε νιώθουμε ασφαλείς και στους δρόμους; Σε ένα νησί με μόλις 13.000 κατοίκους κ χωρίς διέξοδο διαφυγής δεν ξέρω τι θράσος πρέπει να έχει κάποιος ώστε να προβεί σε τέτοιες ακρότητες...Πήρα αυτήν την πρωτοβουλία απευθυνόμενη σε εσάς ως μια έγκυρη πηγή ενημέρωσης για τα όσα συμβαίνουν στο νησί ζητώντας μια επίσημη ενημέρωση εκ μέρους σας σε ένα δελτίο τύπου σε συνεργασία με την αστυνομία για το τι πραγματικά συμβαίνει και ποιες ενέργειες γίνονται για να σταματήσουν αυτά γιατί ως τώρα δυστυχώς δεν έχω δει. Και νομίζω ότι εκφράζω και την γνώμη πολλών άλλων με αυτήν μου την παράκληση!
Σας ευχαριστώ!
Ο κύριος Δημήτρης Μούρτζης, σχολιάζοντας την επιστολή, αλλά και τα όσα φτάνουν σε εκείνου καθημερινά, είπε τα ακόλουθα: "Είναι εύλογη η ανησυχία της συμπολίτισσάς μας, πραγματικά σε αυτό το μικρό κείμενο, εκφράζει την ανησυχία όλων των πολιτών της Αίγινας, αλλά θέλω να τη διαβεβαιώσω, ότι εμείς δεν μένουνε απαθείς σε αυτό το πρόβλημα και μάλιστα συγκεκριμένα εχθές, παρόλο που ήταν Κυριακή, είχα επικοινωνία με τον Αστυνομικό Διευθυντή της Αίγινας τον οποίο τον περιμένω στο γραφείο μου. Τόνισα ιδιαιτέρως της ανησυχία και αυτά τα ακούσματα που έχω. Με διαβεβαίωσε ότι μία καταγγελία επίσημη έχει για ένα τέτοιο περιστατικό, και ένα άλλο που έγινε δεν ήθελε να μου το δημοσιοποιήσει, θα μου το πει κατ' ιδίαν, κατά πόσο είναι αληθές ή κατά πόσο είναι ψέμα".
Όπως διευκρίνισε στην συνέχεια ο κύριος Μούρτζης, η επίσημη καταγγελία αφορά περιστατικό που κάποιο σταμάτησαν οδηγό στην περιοχή της "Αύρας". Αναφέρθηκε επίσης στη διάχυτη, όπως την χαρακτήρισε, ανησυχία που υπάρχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με αυτό το ζήτημα. Σημείωσε τέλος, ότι μία από τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει επίσημη ενημέρωση από τον διευθυντή του Αστυνομικού Τμήματος Αίγινας.